Analýza profilu typického zákazníka firmy – Bc. Lucie Nováková
Bc. Lucie Nováková
Bachelor's thesis
Analýza profilu typického zákazníka firmy
Typical Customer Profile Analysis
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je identifikace, sestavení, popis a analýza profilu typického zákazníka konkrétní firmy. Na základě znalosti přání a potřeb konkrétních zákaznických skupin stanovení atraktivního cílového segmentu a navržení možných inovací a rozšíření služeb a dalších zlepšujících návrhů.Tři sestavené zákaznické profily byly vytvořeny syntézou všech dostupných kvantitativních a kvalitativních …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to identify, create, describe and analyse the typical customer profile within a certain company. Based on the gained knowledge, to determine the attractive target segment and to propose possible inovations and broadening of service spectrum together with other improvements. The three built customer profiles were created by synthesis of all the accesible quantitative …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 11. 2019
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/cna1x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2020
- Vedúci: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jan Mastný
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVÁKOVÁ, Lucie. \textit{Analýza profilu typického zákazníka firmy}. Online. Bakalárska práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/n2cp1c/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry (Study in Czech)
Práce na příbuzné téma
-
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Marcela Stratilová -
Význam segmentace pro efektivní péči o zákazníka
Lukáš Rampír -
Analýza segmentace zákazníků v hotelu Slunce v Havlíčkově Brodě
Simona Kůrková -
Segmentace zákazníků vybrané prémiové značky
Jana TANČINOVÁ -
Segmentace zákazníků potravinových e-shopů v České republice
Kateřina Nekulová -
Profil zákazníka restaurací McDonald´s v Liberci
Karel Hruboš -
Segmentace online trhu s módním oblečením v České republice
Iveta Beničová -
Marketingový výzkum pro poznání zákazníka firmy XY
Marcela Vopařilová