BcA. Adela Galbavá
Master's thesis
Grafický design ve výstavnictví
vizuální řešení a propagace expozic v rámci Ventura Projects
Exhibition Graphic Design
Abstract:
Práca stručne pojednáva o význame grafika vo výstavnom dizajne o vizuálnej identite a dôležitosti konceptu. Ďaľej sa zaoberá využitím mriežky vo vizuálnej komunikácii, roz-borom medzinárodného typografického štýlu a jeho umelcov, z historického a súčastného pohľadu mapuje Milánsky Design Week, výstavnú zónu Ventura Lambrate, Ventura Pro-jects jeho vizuálnu identitu a propagáciu. V praktickej časti …moreAbstract:
This thesis deals with the role of graphic designer in trade show and exhibition area and the importance of a concept. I also underline the importance of grid in visual comunication, analyze International typography style and their representatives, the historical and current status of the Milano Design Week, trade show zone of Ventura Lambrate, Ventura Projects and visual identity and propagation. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2014
Accessible from:: 16. 5. 2014
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Galbavá, Adela. Grafický design ve výstavnictví. Zlín, 2014. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 16. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Visual Arts / Multimedia and Design - Graphic Design
Theses on a related topic
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Možnosti a zásady firemní vnější komunikace
Alexandra Oravcová -
Vizuální styl festivalu Zlin Design Week
Diana Randjaková -
České i světové design weeky
Václav Kudělka -
Grafický design ve výstavnictví
Petra Koutná