Dopravní inteligence pro automatizaci řízení železniční dopravy – Ing. Tomáš Vicherek
Ing. Tomáš Vicherek
Disertační práce
Dopravní inteligence pro automatizaci řízení železniční dopravy
Traffic Intelligence for Automation of Railway Traffic Control
Anotace:
Disertační práce se zabývá postupy pro určení koleje, kterou má vlak použít, a času, kdy má být automaticky postavena vlaková cesta. Pro výběr koleje je použito především Značkovacího algoritmu, po propočtu jízdních dob a určení časových oken vyhrazení kolejových úseků jsou odhalovány a řešeny konflikty. Řešení konfliktu může mít několik variant, vzniká tedy strom scénářů výhledové dopravy. Z bezkonfliktních …víceAbstract:
Thesis deals with methods for track choice, which should the train use, and a proper time of automatic train route setting. For track choice the Marking algorithm is used especially. After calculation of travel times and blocking time reservation, conflicts are detected and solved. Solution of the conflict may be done in more variants (scenarios of anticipated traffic), so the scenario tree is generated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 4. 2013
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vicherek, Tomáš. Dopravní inteligence pro automatizaci řízení železniční dopravy. Pardubice, 2013. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraDoktorský studijní program / obor:
Technika a technologie v dopravě a spojích / Technologie a management v dopravě a telekomunikacích: Technologie
Práce na příbuzné téma
-
Rozšíření funkce Automatické stavění vlakových cest pro predikované vlakové cesty omezenou rychlostí
Čestmír Bárta -
Možnosti využití geografické metody pro potřeby Automatického stavění vlakových cest
Petr Kučera -
Optimalizace činnosti Automatického stavění vlakových cest
Petr Kučera -
Možnosti zpřesnění funkce Automatického stavění vlakových cest
Vojtěch Kudláč -
Funkční propojení systému ATO over ETCS s funkcí automatického stavění vlakových cest
Jan Froněk -
Automatické stavění vlakových cest
Lukáš Foltýn -
Krizové řízení Centrálního dispečerského pracoviště Správy železniční dopravní cesty
Robert Olšar -
Testování modulu GTN pro automatizaci řízení železniční dopravy
Michal Medula