Dopravní inteligence pro automatizaci řízení železniční dopravy – Ing. Tomáš Vicherek
Ing. Tomáš Vicherek
Doctoral thesis
Dopravní inteligence pro automatizaci řízení železniční dopravy
Traffic Intelligence for Automation of Railway Traffic Control
Abstract:
Disertační práce se zabývá postupy pro určení koleje, kterou má vlak použít, a času, kdy má být automaticky postavena vlaková cesta. Pro výběr koleje je použito především Značkovacího algoritmu, po propočtu jízdních dob a určení časových oken vyhrazení kolejových úseků jsou odhalovány a řešeny konflikty. Řešení konfliktu může mít několik variant, vzniká tedy strom scénářů výhledové dopravy. Z bezkonfliktních …moreAbstract:
Thesis deals with methods for track choice, which should the train use, and a proper time of automatic train route setting. For track choice the Marking algorithm is used especially. After calculation of travel times and blocking time reservation, conflicts are detected and solved. Solution of the conflict may be done in more variants (scenarios of anticipated traffic), so the scenario tree is generated …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 1. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 5. 4. 2013
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VICHEREK, Tomáš. \textit{Dopravní inteligence pro automatizaci řízení železniční dopravy}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Transport Engineering. 2013. Available from: https://theses.cz/id/n2etkr/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vicherek, Tomáš. Dopravní inteligence pro automatizaci řízení železniční dopravy. Pardubice, 2013. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringDoctoral programme / field:
Technique and Technology in Transport and Communications / Technology and Management in Transport and Telecommunications: Technology
Theses on a related topic
-
Rozšíření funkce Automatické stavění vlakových cest pro predikované vlakové cesty omezenou rychlostí
Čestmír Bárta -
Možnosti využití geografické metody pro potřeby Automatického stavění vlakových cest
Petr Kučera -
Optimalizace činnosti Automatického stavění vlakových cest
Petr Kučera -
Možnosti zpřesnění funkce Automatického stavění vlakových cest
Vojtěch Kudláč -
Funkční propojení systému ATO over ETCS s funkcí automatického stavění vlakových cest
Jan Froněk -
Automatické stavění vlakových cest
Lukáš Foltýn -
Krizové řízení Centrálního dispečerského pracoviště Správy železniční dopravní cesty
Robert Olšar -
Testování modulu GTN pro automatizaci řízení železniční dopravy
Michal Medula