Bc. Hana Viktorová

Bakalářská práce

Moderní marketing jako nástroj zvýšení konkurenceschopnosti oční optiky

Modern marketing as a tool to increase competitiveness of an optical store
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingem a moderními metodami marketingu, které jsou aplikovány na danou společnost. První část práce se zabývá teoretickou stránkou a seznamuje s marketingem obecně, dále následuje analytická část společnosti spojená s vlastními návrhy řešení při využití moderního marketingu.
Abstract:
This thesis deals with marketing and modern marketing methods that are applied to the company. The first part deals with the theoretical aspect and familiar with marketing in general, followed by the analytical part of the company associated with their own proposals for dealing with the use of modern marketing
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2012
  • Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ján Michálek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Akademie Sting

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem