Illia Bukhanets

Bachelor's thesis

The role of New Media in a Modern  Marketing Communication

The role of New Media in a Modern  Marketing Communication
Abstract:
Tato bakalářská práce představuje nové komunikační trendy v marketingové komunikaci a roli nových médií v moderní marketingové komunikaci. Projekt se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část je rozdělena do několika částí, které definují pojmy marketingová komunikace, komunikační mix a typy nových médií. Praktická část se zabývá marketingovým výzkumem, který se týka sociálních sítí, který …more
Abstract:
This Bachelor thesis represents new communication trends in marketing communication and the role of new media in modern marketing communication. Project consists of theoretical and practical parts. The theoretical part is divided into several parts, which define the concepts of marketing communications, communication mix and types of new media. The practical part consists marketing research which concerned …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2019
  • Supervisor: Ing. Peter Stuchlík, CSc.
  • Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní