The role of New Media in a Modern Marketing Communication – Illia Bukhanets
Illia Bukhanets
Bakalářská práce
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Anotace:
Tato bakalářská práce představuje nové komunikační trendy v marketingové komunikaci a roli nových médií v moderní marketingové komunikaci. Projekt se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část je rozdělena do několika částí, které definují pojmy marketingová komunikace, komunikační mix a typy nových médií. Praktická část se zabývá marketingovým výzkumem, který se týka sociálních sítí, který …víceAbstract:
This Bachelor thesis represents new communication trends in marketing communication and the role of new media in modern marketing communication. Project consists of theoretical and practical parts. The theoretical part is divided into several parts, which define the concepts of marketing communications, communication mix and types of new media. The practical part consists marketing research which concerned …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/y5yev/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Peter Stuchlík, CSc.
- Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Draft of communication strategy for marketing support of small businesses in the product category of bottled water
Alexander Tarhoviský -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Digital Marketing Communication Strategy for a selected company
Nora Khalatian -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
Integrated Marketing Communication
Rahul Kalathil Purushothaman