Analýza výrobního sortimentu firmy KEB-EGE spol.s r. o. – Trang Chuová
Trang Chuová
Diplomová práce
Analýza výrobního sortimentu firmy KEB-EGE spol.s r. o.
The analysis of the product assortment of the KEB-EGE ltd. company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou výrobního sortimentu společnosti KEB-EGE spol. s r.o., která se zaměřuje na výrobu autodiagnostiky a ocelových konstrukcí. Teoretická část zahrnuje základní marketingové pojmy a praktická část zahrnuje představení společnosti, její zákazníky, konkurenci a dodavatele, analýzu makroprostředí společnosti a analýzu marketingového mixu, z hlediska jeho čtyř nástrojů, a …víceAbstract:
My diploma thesis is dedicated to the analysis of the product assortment of the KEB-EGE ltd. company that concentrates on producing autodiagnostics and steel constructions. The theoretical part involves basic marketing terms and the practical part introduces the company itself, its customers, competition and suppliers, the analysis of the company macro environment and the analysis of the marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31302
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Vít Jindrle
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31302
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová