Možnosti športového marketïngu vybraného subjektu – Lenka Kočišíková
Lenka Kočišíková
Diplomová práce
Možnosti športového marketïngu vybraného subjektu
Possibilities of sport marketing
Abstract:
Diplomová práca poukazuje na problémy, ktoré súvisia s financovaním športu na Slovensku. Analyzuje jednotlivé možnosti podory športovcov. Sponzoring ako súčasť športového marketingu sa javí ako účinná forma financovania športu. Hlavným cieľom práce je poukázať na možný sposob podpory športovcov v spolupráci s reklamnou agentúrou a sponzorskou firmou.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/19905
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2010
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Daniel Pastorek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/19905
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Sponzoring projektů Komunikační agentury
Terezie DIEHLOVÁ