Zpětná vazba od zákazníků jako zdroj inovací – Petra Habánová
Petra Habánová
Bakalářská práce
Zpětná vazba od zákazníků jako zdroj inovací
Customer feedback as a source of innovation
Abstract:
The subject of the bachelor’s thesis „Customer feedback as a source of innovation” is an analysis of obtaining and processing customer feedback in a selected IT company with an emphasis on how the company uses this feedback for its innovative activities. The first part focuses on the definition of feedback and methods of obtaining and processing it. In the second part, I characterise and categorise …víceAbstract:
Predmetom bakalárskej práce „Spätná väzba od zákazníkov ako zdroj inovácií“ je analýza získavania a spracovania spätnej väzby od zákazníkov vo vybranom IT podniku s dôrazom na to, ako podnik túto spätnú väzbu využíva pre svoje inovačné aktivity. Prvá časť sa zameriava na definíciu spätnej väzby a na metódy jej získavania a spracovania. V druhej časti charakterizujem a kategorizujem inovácie a následne …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kvrmy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2019
- Vedoucí: Ing. Michal Jirásek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Mgr. Michal Krčál, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Podniková informatika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza systému inovačního managementu podniku
Simona Krivosudská