Analýza spokojenosti zákazníků společnosti SPUR a.s. jakou součást komunikačního mixu – Martina VÁGNEROVÁ
Martina VÁGNEROVÁ
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti zákazníků společnosti SPUR a.s. jakou součást komunikačního mixu
Analysis of Customer Satisfaction in Company Spur a. s. as a Part of the Communication Mix
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zjištění spokojenosti zákazníků společnosti SPUR a.s. Porovnání vztahu mezi cenou a kvalitou jako hlavního aspektu rozhodování zákazníků při jejich nakupování. Teoretická část se zabývá marketingovým výzkumem a jeho postupy, řízení vztahů se zákazníky a jejich kupním chováním. V rámci podpory prodeje se orientuje na analýzu spokojenosti zákazníků a možnosti segmentace …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on determining the current satisfaction of company SPUR Inc. Compare the relationship between price and quality as the main aspect decision-making customers in their shopping. The theoretical part deals with the marketing research and its processes, customer relationship management and their purchasing conduct. Sales promotion focuses on the analysis of customer satisfaction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zveřejnit od: 27. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VÁGNEROVÁ, Martina. \textit{Analýza spokojenosti zákazníků společnosti SPUR a.s. jakou součást komunikačního mixu}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/n3psiu/.
Jak správně citovat práci
VÁGNEROVÁ, Martina. Analýza spokojenosti zákazníků společnosti SPUR a.s. jakou součást komunikačního mixu. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Analýza spokojenosti zákazníků firmy Internet Mall, a.s.
Kristýna Anft -
Analýza spokojenosti zákazníků železničních společností
Marek Tesař -
Analýza spokojenosti zákazníků ve veřejné dopravě
Filip Kapusta -
Analýza spokojenosti zákazníků vybrané cestovní kanceláře
Veronika Choděrová -
Analýza spokojenosti hostů s nabídkou služeb v Hotelu Šipka***
Petra Monsportová -
Analýza spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem služeb
Simona Krbečková -
Analýza spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem služeb
Michaela Kopřivová -
Analýza spokojenosti zákazníků malých a středních firem
Kateřina Kuncová