Bc. Martin Čížek

Diplomová práce

Biorytmické typy v marketingové komunikaci

Circadian Rhythms in Marketing
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá lidskými biorytmy a jejich vlivem na efektivitu marketingové komunikace. V práci se objeví aspekty jako například chronobiologie, biorytmické typy, fyziologie biorytmických typů, ale i výše zmíněná marketingová komunikace. Práce se také dále prakticky zabývá zjištěním chronotypu pomoci MEQ dotazníku u předem vybraných respondentů. Těmto subjektům byl na základě jejich …více
Abstract:
This thesis pursues people´s biorhythms and their impact on efficiency of marketing communication. The aspects of, for example, chronobiology, biorhythm types, physiology of biorhythm types, and also marketing communication appear. The practical part of the thesis is devoted to a survey of MEQ, to find out a chronotype of respondents who were selected in advance. Based on their resulting chronotype …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní