Analýza přípravy dětí s pas na přechod z mateřské školy do základního vzdělávání se zaměřením na metodu strukturovaného učení – Mgr. Petr Adamus, Ph.D.
Mgr. Petr Adamus, Ph.D.
Rigorózní práce
Analýza přípravy dětí s pas na přechod z mateřské školy do základního vzdělávání se zaměřením na metodu strukturovaného učení
Analysis of the Preparation of Children with Autistic Spectrum Disorder during Transition from Kindergarten to Elementary School with Emphasis on Structured Learning
Anotace:
Rigorózní práce se zabývá problematikou výchovy a vzdělávání dětí/žáků s poruchou autistického spektra. Jejím cílem je analyzovat speciálně pedagogickou intervenci u dětí s PAS v mateřské škole, základní škole a základní škole speciální se zaměřením na metodu strukturovaného učení, jako základu pro výchovně vzdělávací proces základního vzdělávání ve vzdělávacích zařízeních v Moravskoslezském kraji …víceAbstract:
The rigorous thesis deals with the topic of education and enlightenment of children /scholars with an autistic spectrum disorder. Its aim is to analyze the special pedagogical intervention applied to the children with the autistic spectrum disorder at kindergartens, elementary schools and at elementary schools with emphasis on structured learning method, as the ground of the educational and enlightenment …víceKlíčová slova
Poruchy autistického spektra žák metoda strukturovaného učení výchovně vzdělávací proces integratvní/inkluzivní vzdělávání dětí/žáků s PAS Autism Spectrum Disorders pupil structured learning method educational and enlightenment process integrative/inclusive education of children/scholars with the autistic spectrum disorder
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wz21w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 4. 2012
- Vedoucí: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
- Oponent: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., doc. PaedDr. Petr Franiok, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ADAMUS, Petr. \textit{Analýza přípravy dětí s pas na přechod z mateřské školy do základního vzdělávání se zaměřením na metodu strukturovaného učení}. Online. Rigorózní práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/n495ck/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaRigorózní řízení / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza prístupov k inkluzívnemu vzdelávaniu žiakov s vývinovými poruchami učenia z pohľadu učiteľov v Slovenskej republike
Alena Franková -
Edukace žáků s poruchou autistického spektra v kontextu rozvoje klíčových kompetencí
Petr Adamus -
Edukace žáků s poruchou autistického spektra v kontextu rozvoje klíčových kompetencí
Petr Adamus -
Zkušenosti rodičů a pedagogických pracovníků s využitím Dennyho metody pro dítě s PAS
Kateřina Štěpařová -
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Rozvoj sociálních a pracovních dovedností jedinců s PAS prostřednictvím videoprůvodce
Gabriela Pokorná -
Pohybová aktivita jako součást sociální rehabilitace pro osoby s PAS
Lucie Baranyiová -
Specifika komunikace v PNP s pacientem s diagnózou autismus
Vičan Vičan