Bc. Dušan Šerfel

Master's thesis

Zavádění nového výrobku na trh

The introduction of a new product on the market
Abstract:
Prezentovaná diplomová práce se zabývá analýzou procesu při zavádění nového produktu na trh a jeho jednotlivých fází. Cílem práce „Zavedení nového výrobku na trh“ je vymezení stěžejních teoretických poznatků vztažených k procesu zavádění nového výrobku/produktu na trh, analýza vývoje procesu zavedení nového produktu a jeho jednotlivých fází a to v teoretické části. Praktická část je zaměřena na konkrétní …more
Abstract:
The present dissertation thesis deals the analysis of the process of introducing a new product and its phases. The aim of the "Introduction a new product on home market" is the analysis of the process of introducing a new product and its phases. The aim of the work "The introduction of a new product on the market" is the definition of the fundamental theoretical knowledge related to the process of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 5. 2014
  • Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Reader: Ing. Miloš Rauš

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting

Sting academy

Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management