Bc. Dušan Šerfel

Diplomová práce

Zavádění nového výrobku na trh

The introduction of a new product on the market
Anotace:
Prezentovaná diplomová práce se zabývá analýzou procesu při zavádění nového produktu na trh a jeho jednotlivých fází. Cílem práce „Zavedení nového výrobku na trh“ je vymezení stěžejních teoretických poznatků vztažených k procesu zavádění nového výrobku/produktu na trh, analýza vývoje procesu zavedení nového produktu a jeho jednotlivých fází a to v teoretické části. Praktická část je zaměřena na konkrétní …více
Abstract:
The present dissertation thesis deals the analysis of the process of introducing a new product and its phases. The aim of the "Introduction a new product on home market" is the analysis of the process of introducing a new product and its phases. The aim of the work "The introduction of a new product on the market" is the definition of the fundamental theoretical knowledge related to the process of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2014
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Oponent: Ing. Miloš Rauš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Akademie Sting

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management