Analýza nákupních zvyklostí na trhu potravin – Daniela Kolářová
Daniela Kolářová
Bakalářská práce
Analýza nákupních zvyklostí na trhu potravin
Shopping Habits Analysis on the Food Market
Anotace:
Tématem bakalářské práce byla analýza nákupních zvyklostí na trhu potravin. Cílem práce bylo zjištění preferencí při výběru hlavního místa nákupu a hlavních důvodů k nákupu ve zvolené prodejně. Dalším cílem bylo zmapování nákupních zvyklostí u nadefinovaných druhů potravin. Bakalářskou práci lze rozdělit do pěti základních kapitol. První kapitola byla věnována analýze makroprostředí a charakteristice …víceAbstract:
The theme of the bachelor thesis was Shopping Habits Analysis en the food market. The objective of the work was to find out preferences in choosing the main place of purchasing and the main reasons of purchasing in the chosen store. Other objective was to map purchasing habits in the selected sort of food. Bachelor thesis can be divided into five base chapters. The first chapter was devoted to the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/95286
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedoucí: Petra Krbová
- Oponent: Šárka Velčovská
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Věrnostní programy a nákupní chování zákazníků vybraných maloobchodních řetězců potravin
Tomáš Vejrosta -
Vliv maloobchodního řetězce na nákupní rozhodovací proces zákazníků
Petr Rozehnal -
Analýza nákupního prostředí maloobchodního řetězce s potravinami
Jakub Ludvík -
Posouzení nákupní atmosféry obchodních řetězců Globus a Tesco
Lucie Scheubová -
Změny v chování zákazníků v kontextu nových technologií a jejich význam pro maloobchodní řetězce
Alexander Vasev -
Vliv privátních značek na nákupní chování spotřebitele generace Z
Tereza Bagarová -
Analýza rozvoje maloobchodní sítě ve vybraných regionech
Linda Trösterová -
Vnímání nákupních aplikací maloobchodních řetězců Generací Z
Eliška Pospíšilová