Vliv nových internetových mediálních platforem na konzumaci tradičních médií – Nikola Palivcová
Nikola Palivcová
Bachelor's thesis
Vliv nových internetových mediálních platforem na konzumaci tradičních médií
Impact of new internet media platforms on traditional media consumption
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá způsobem konzumace médií v době dnešní konzumní společnosti. Cílem této bakalářské práce je zjistit informace, zda a jak nové internetové mediální platformy ovlivňují konzumaci tradičních médií. Dále se zabývá otázkou, zda mají tradiční média často s dlouholetou tradicí předpoklad udržitelnosti na trhu, a jaké jsou důvody preference online mediálních platforem na internetu …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the way of media consumption at the time of today's consumer society. The aim of this thesis is to find out information, whether and how new Internet media platforms affect the consumption of traditional media. It also examines whether traditional media with a long-standing tradition is a prerequisite for sustainability in the marketplace, and what are the reasons for …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 2. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77234
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2019
- Vedúci: Zuzana Džbánková
- Oponent: Lada Rusmichová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77234
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.