Hodnocení efektivity co-brandingových strategií z pohledu zákazníků – Thuy Duong Nguyen
Thuy Duong Nguyen
Diplomová práce
Hodnocení efektivity co-brandingových strategií z pohledu zákazníků
Evaluation of the effectiveness of co-branding strategies from the customer's point of view
Anotace:
Cílem diplomové práce je analyzovat faktory, které ovlivňují úspěch co-branding spoluprací mezi značkami a zkoumat, jak jsou tyto co-aliance vnímány zákazníky. Práce se zaměřuje na deskripci vybrané značky, analýzu jejích silných a slabých stránek pomocí SWOT analýzy, produktovou analýzu, důkladný rozbor hodnoty značky pomocí CBBE modelu a na jejím příkladě demonstrovány typy brand aliancí. Dotazníkové …víceAbstract:
This master thesis analyzes the factors that influence the success of co-branding and examines how customers perceive these co-alliances. The work focuses on the brand description, analysis of strengths and weaknesses using SWOT analysis, product analysis, thorough analysis of brand value using the CBBE model, and the types of brand alliances are demonstrated on its example. The questionnaire survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90401
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2023
- Vedoucí: Olga Horová
- Oponent: Martin Doležel
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90401
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Brand positioning značky Jacobs
Linda Spanilá -
Designing Brand Positioning
David Klodner -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Brand analysis of Barefoot Wine
Valerie Cibulková