The Fundamental Analysis of Automobile Industry with Reference to the Selected Companies – Vaibhav Verma
Vaibhav Verma
Diplomová práce
The Fundamental Analysis of Automobile Industry with Reference to the Selected Companies
The Fundamental Analysis of Automobile Industry with Reference to the Selected Companies
Anotace:
The aim of the thesis is to perform the fundamental analysis of automobile industry with reference to the selected companies. As a part of the analysis, world automotive market was studied with a focus on European market and valuation using appropriate methods and models was carried out for Volkswagen and BMW resulting in formulation of investment recommendation.The first part of the thesis is focused …víceAbstract:
The aim of the thesis is to perform the fundamental analysis of automobile industry with reference to the selected companies. As a part of the analysis, world automotive market was studied with a focus on European market and valuation using appropriate methods and models was carried out for Volkswagen and BMW resulting in formulation of investment recommendation.The first part of the thesis is focused …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/x9bgl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Dagmar Linnertová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Luděk Benada, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Finance (angl.)
Práce na příbuzné téma
-
Application of fundamental analysis methods for the valuation
Salome Tsekvava -
Valuation of Netflix
Pablo Jose Rodriguez Lagos -
Approaches to common stock valuation
Endrias Kassa -
Approaches to common stock valuation
Vera Gribanova -
Investování prostřednictvím equity crowdfundingu
Jana Dobiášová -
Investování formou private equity do odvětví služeb poskytování internetu
Alois Zapletal -
Trendy ocenění transakcí v private equity
Filip Joachimsthal -
Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
Yelyzaveta Strelbytska