Chování spotřebitele na trhu food trucků v Brně – Bc. Martina Valová
Bc. Martina Valová
Master's thesis
Chování spotřebitele na trhu food trucků v Brně
Consumer behaviour in Food Truck Market in Brno
Abstract:
Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele na trhu food trucků v Brně. Práce zahrnuje celkovou charakterizaci trhu a zkoumání spotřebitelských preferencí a zvyklostí včetně identifikace významných faktorů ovlivňujících chování spotřebitelů na zvoleném trhu. Součástí diplomové práce je orientační analýza a dotazníkové šetření. Primární data získaná dotazníkovým šetřením jsou statisticky zpracována …moreAbstract:
The Diploma thesis deals with consumer behaviour in Food Truck Market in Brno. Thesis includes an overall characterization of the market and an examination of consumer preferences and habits in the selected market. Part of this diploma thesis is an orientation analysis and an online questionnaire survey. The primary data obtained by the survey are statistically processed. This processing also includes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 12. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Šárka Stojarová, Ph.D.
- Reader: Stanislav Mokrý, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Trade Management and Economics
Theses on a related topic
-
Identification and Management of Positive/ Negative Factors Influencing the Implementation of a Business Strategic Plan
Rustam Sabitov -
Identification and Management of Positive/ Negative Factors Influencing the Implementation of a Business Strategic Plan
Lilia Kozina -
Identification of main financial factors for sustainable development of a selected company
Mihaela Druta -
Identification of factors leading to project failure - a study of construction projects in the Middle East
Ahmed Alkhateeb -
Identification of physical and chemical factors regulating gene expression and infectivity of the Lyme disease spirochetes
Veronika PAVLASOVÁ -
Identification of factors of business cycle synchronization within the EU
David Irmann -
Marketingová strategie rodiné firmy Jandových
Martin Janda -
Marketingová strategie kavárny Kafebobule
Hana Kopecká