Návrh a implementace nového uživatelského rozhraní pro hru Space Traffic – Bc. Jan KOTALÍK
Bc. Jan KOTALÍK
Diplomová práce
Návrh a implementace nového uživatelského rozhraní pro hru Space Traffic
Design and implementation of graphical user interface for the game Space Traffic
Anotace:
Tato práce se zabývá návrhem a implementací uživatelského rozhraní ke hře Space Traffic. Jejím cílem je vytvořit uživatelské prostředí hry, které by umožnilo ji hrát. Tato práce obsahuje podrobnou analýzu stavu uživatelského rozhraní hry před započetím této práce. Dále jsou zde popsány technologie, jejichž použití bylo zvažováno. Práce obsahuje rovněž konečnou volbu mezi těmito technologiemi spolu …víceAbstract:
This thesis deals with design and implementation of user interface for the game Space Traffic. The objective of this thesis is to create user interface of the game, which makes the game playable. This thesis also contains detailed analysis of user interface of the game in state before this thesis started and it's possible improvements. There are also described technologies considered to use. This thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Vaněček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOTALÍK, Jan. Návrh a implementace nového uživatelského rozhraní pro hru Space Traffic. Plzeň, 2016. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných vědVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta aplikovaných vědMagisterský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Softwarové inženýrství
Práce na příbuzné téma
-
Uživatelské rozhraní webových aplikací laboratoře LEMMA
Tomáš Kovařík -
Uživatelské rozhraní webové aplikace pro správu akciového portfolia
Eva Vašková -
Prediktivní uživatelské rozhraní
Jitka Viceníková -
Uživatelské rozhraní webového prohlížeče
Milan Švehla -
Webové uživatelské rozhraní pro nástroj k automatickému přenosu webů mezi CMS
Tomáš Pouzar -
Responzivní uživatelské rozhraní v kontextu moderního webového designu
Martin Peška -
Grafické uživatelské rozhraní analyzátoru jako webová aplikace
Ondřej Kubíček -
Doménově specifické webové uživatelské rozhraní pro specializovaný algoritmus strojového učení - dolování akčních pravidel
Mia Bajić