Generativní umění: Metoda, praxe či analogie pro paradigma teorie komplexity v umění? – Bc. Johana Rybářová
Bc. Johana Rybářová
Bachelor's thesis
Generativní umění: Metoda, praxe či analogie pro paradigma teorie komplexity v umění?
Generative Art: Method, Praxis or Analogy for the Paradigm of Theory of Complexity in Art?
Anotácia:
Práce zkoumá generativní umění především jako metodu a uměleckou praxi. Přináší teoretický základ a metodologii zejména skrze paradigma teorie komplexity v umění. Teoretický základ je dále výchozím bodem pro nalézání precedentů generativního umění, jež se objevují od počátku dějin umění, až k umění věku počítačového výpočtu, které tvoří ústřední rámec pro pojem generativního umění z hlediska současné …viacAbstract:
The work examines generative art primarily as a method and artistic practice. It introduces a theoretical basis and methodology, especially through the paradigm of complexity theory in art. Furthermore, the theoretical basis is the starting point for finding precedents of generative art, which appear from the beginning of art history to the art of the age of computer computation, which forms the central …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/z2v3q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2020
- Vedúci: prof. PhDr. Ladislav Kesner, Ph.D.
- Oponent: prof. PaedDr. Radek Horáček, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / History of Arts
Práce na příbuzné téma
-
Komparace obrazu socialistické, kapitalistické a feudální společnosti v divadelním umění na příkladu repertoáru činohry Národního, Zemského a Státního divadla v Brně v letech 1945-1950
Lucie Ježová -
Umělecká kritika v pojetí Čapkovy objektivní metody
Nicole Herzánová -
Vliv studia Disney na stylistické metody v animovaných filmech od studia Pixar
Barbora Graciasová -
Princip hry v umění a ve výtvarné pedagogice (hra jako metoda a forma výuky)
Jana Ovčáčková -
Udržitelnost v kultuře: role kulturních institucí a umění v době klimatické krize
Kateřina Pražáková -
Applying Complexity Theory to Life Writing Genres: The Case of Margaret Mead's Autobiography
Tagrid Morad