Strategická analýza vybrané firmy – Kristýna Svobodová
Kristýna Svobodová
Master's thesis
Strategická analýza vybrané firmy
Strategic analysis of chosen business organization
Anotácia:
Diplomová práce si klade za cíl provést strategickou analýzu vybrané firmy a tím zjistit současné strategické postavení této firmy. Zvolenou firmou, na kterou se práce zaměřuje, je Tonak a.s. Tato firma se zabývá tradiční produkcí pokrývek hlavy zahrnující široký rozsah kloboučnických výrobků. Cíle diplomové práce je dosaženo pomocí provedených analýz vnějšího …viacAbstract:
The aim of this master thesis is the implementation of the strategic analysis of the selected company, which is Jonak, a.s. The chosen company is one of the biggest and most influential global headwear manufacturers. The aim of this master thesis is reached by performing analysis of the external and internal environment of this company. The analysis of the external environment of this company is performed …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90239
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
- Vedúci: Jiří Dvořáček
- Oponent: Zdeňka Crkalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90239
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova