Jan Petr

Bakalářská práce

Moderní marketingové komunikační nástroje ve vybrané firmě

Modern marketing communications in a certain company
Anotace:
Tématem bakalářské práce jsou moderní marketingové komunikační nástroje ve vybrané firmě. Práce se spíše zaměřuje na teoretický rozbor co nejvíce prostředků a kanálů, než na podrobné rozebrání pouze malé části z nich. Společnosti, které pravděpodobně nejvíce profitují z denně se měnícího prostředí nejmodernějších možností marketingu, jsou internetové obchody. Jeden z nich je tedy předmětem praktické …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on modern marketing communications tools in a certain company. Rather than going into detail of a particular tool, the paper covers as many tools as possible. Companies that benefit the most from the variable world of modern technologies are most likely the ecommerce. One of which is the subject of the practical section of this thesis.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Petr, Jan. Moderní marketingové komunikační nástroje ve vybrané firmě. Liberec, 2017. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta

Technická univerzita v Liberci

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika