Moderní marketingové komunikační nástroje ve vybrané firmě – Jan Petr
Jan Petr
Bakalářská práce
Moderní marketingové komunikační nástroje ve vybrané firmě
Modern marketing communications in a certain company
Anotace:
Tématem bakalářské práce jsou moderní marketingové komunikační nástroje ve vybrané firmě. Práce se spíše zaměřuje na teoretický rozbor co nejvíce prostředků a kanálů, než na podrobné rozebrání pouze malé části z nich. Společnosti, které pravděpodobně nejvíce profitují z denně se měnícího prostředí nejmodernějších možností marketingu, jsou internetové obchody. Jeden z nich je tedy předmětem praktické …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on modern marketing communications tools in a certain company. Rather than going into detail of a particular tool, the paper covers as many tools as possible. Companies that benefit the most from the variable world of modern technologies are most likely the ecommerce. One of which is the subject of the practical section of this thesis.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Petr, Jan. Moderní marketingové komunikační nástroje ve vybrané firmě. Liberec, 2017. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Anna Štefánková -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Veronika Kuchárová -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Jakub Hrabák -
Moderní formy marketingové komunikace
Jakub Hrabák -
Moderní formy marketingové komunikace
Tomáš Komenda -
Moderní formy marketingové komunikace
Alžběta Brožková -
Moderní formy marketingové komunikace
Lidia Panova -
Moderní formy marketingové online komunikace
Eliška Fojtová
Název
Vložil
Vloženo
Práva