Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Bc. Andrea Hubálková
Bc. Andrea Hubálková
Bakalářská práce
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá nákupní atmosférou a teorií merchandisingu. Cílem práce je analyzovat nákupní atmosféru a uplatnění merchandisingových zásad ve vybrané obchodní jednotce a porovnat tyto dva faktory s konkurenčními jednotkami. Zvolila jsem prodejny Bala, Flop a Coop v Bechyni. Ke sběru dat jsem použila dotazníkové šetření a metody pozorování. Získané údaje jsem analyzovala a vyhodnotila. …víceAbstract:
The thesis deals with shopping atmosphere and the theory of merchandising. The aim of the thesis is to analyse the shopping atmosphere and the application of principles of merchandising in a selected business unit and to compare these two factors to those in rival units. The selected units were Bala, Flop, and Coop in Bechyně. The data were acquired from questionnaires and observation and were later …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/xnley/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 2. 2016
- Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HUBÁLKOVÁ, Andrea. \textit{Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/n5k71r/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Veronika Grznáriková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Martina Jechová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Bínová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Denis Mašek -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Andrea Dvořáková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Dana Kůrková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Veronika Mrkvičková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Miroslav Vojta