Bc. Andrea Hubálková

Bakalářská práce

Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky

The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá nákupní atmosférou a teorií merchandisingu. Cílem práce je analyzovat nákupní atmosféru a uplatnění merchandisingových zásad ve vybrané obchodní jednotce a porovnat tyto dva faktory s konkurenčními jednotkami. Zvolila jsem prodejny Bala, Flop a Coop v Bechyni. Ke sběru dat jsem použila dotazníkové šetření a metody pozorování. Získané údaje jsem analyzovala a vyhodnotila. …více
Abstract:
The thesis deals with shopping atmosphere and the theory of merchandising. The aim of the thesis is to analyse the shopping atmosphere and the application of principles of merchandising in a selected business unit and to compare these two factors to those in rival units. The selected units were Bala, Flop, and Coop in Bechyně. The data were acquired from questionnaires and observation and were later …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 2. 2016
  • Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích