Moderní metody managementu a jejich využívání ve vybrané organizaci – Bc. Jan Soumar
Bc. Jan Soumar
Master's thesis
Moderní metody managementu a jejich využívání ve vybrané organizaci
Modern management methods and their use in a selected organization
Abstract:
Hlavním cílem práce je na základě dotazníkového šetření zpracovat návrhy na efektivnější využívání moderních metod řízení ve vybrané organizaci. Dílčím teoretickým cílem je definovat moderní a klasické metody managementu a jejich historický vývoj, teoreticky posoudit danou problematiku rešerší odborné literatury. Dílčím praktickým cílem je realizovat primární výzkum metodou dotazníkového šetření, který …moreAbstract:
The main objective of this work is to elaborate proposals for more effective use of modern management methods in a selected organization – Madeta a.s. based on a questionnaire survey. The partial theoretical objective is to define modern and classical methods of management and their historical development, to theoretically assess the given issue of literature research. The practical goal is to carry …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2023
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/xbkcf/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2023
- Supervisor: Ing. Zdeněk Bednarčík, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Renata Nováková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SOUMAR, Jan. \textit{Moderní metody managementu a~jejich využívání ve~vybrané organizaci}. Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2023. Available from: https://theses.cz/id/n5qzfv/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Master programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Finanční benchmarking
Patrik Matušík -
Talent management as a competitve advantage for Ukrainian SME
Anatolii Ruskykh -
The Language of Advertising: Analysis of Advertising Slogans in Fast Food Industry
Adela Pilátová -
Effect of Financial/Pandemic crisis on a selected companies of food industry in USA
Maksym Fatianov -
Analysis of e-business start-up project in food industry of the Czech Republic
Ekaterina Khorkina -
Influence of marketing and advertising on Food Industry
Anna Tsoy -
Assessment of the Financial Position and Performance of the Chosen Companies in the Food Retail Industry
Viktoriia Sharkova -
Exploring organic food purchasing
Saurov Barua