Označování potravinářských výrobků značkami kvality – Pavlína Černá
Pavlína Černá
Diplomová práce
Označování potravinářských výrobků značkami kvality
Labeling of food products with quality labels
Anotace:
Obsahem diplomové práce je problematika značek kvality potravin. Značky kvality jsou v České republice udělovány Ministerstvem zemědělství, soukromými organizacemi a své značky kvality mají i obchodní řetězce. Práce obsahuje příklady značek kvality potravin, které jsou udělovány různými organizacemi. Výzkumná otázka diplomové práce zní: "Preferují zákazníci při nákupu výrobky se značkami kvality?" …víceAbstract:
A diploma thesis deals with food quality labels in the Czech Republic. Quality labels are granted by the Department of Agriculture, private companies or by retail chains. The thesis describes various food quality labels granted by various organizations. A research question is: "Prefer costumers buying food with a quality label?" An author conducted a questionnaire research focused on the quality label …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49496
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2016
- Vedoucí: Dana Zadražilová
- Oponent: Tomáš Sadílek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49496
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Regionální potravina v politice obchodních řetězců
Iveta Holoubková -
Regionální potravina z pohledu spotřebitele v Plzeňském kraji
Lucie BÁRTOVÁ -
Prodej regionálních potravin v prodejnách ve vybrané lokalitě
Helena DOLÍVKOVÁ -
Privátní značky jako hrozba pro národní značky na českém trhu
Tereza Málková -
Privátni značky maloobchodníků a jejich vnímání spotřebiteli
Jan Kubačka -
Privátní značky používané v retailu
Jan Jungwirth -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Radek MIXAN -
Privátní značky v obchodním řetězci COOP a potenciál pro jejich rozvoj.
Radek Kurc