Označování potravinářských výrobků značkami kvality – Pavlína Černá
Pavlína Černá
Master's thesis
Označování potravinářských výrobků značkami kvality
Labeling of food products with quality labels
Abstract:
Obsahem diplomové práce je problematika značek kvality potravin. Značky kvality jsou v České republice udělovány Ministerstvem zemědělství, soukromými organizacemi a své značky kvality mají i obchodní řetězce. Práce obsahuje příklady značek kvality potravin, které jsou udělovány různými organizacemi. Výzkumná otázka diplomové práce zní: "Preferují zákazníci při nákupu výrobky se značkami kvality?" …moreAbstract:
A diploma thesis deals with food quality labels in the Czech Republic. Quality labels are granted by the Department of Agriculture, private companies or by retail chains. The thesis describes various food quality labels granted by various organizations. A research question is: "Prefer costumers buying food with a quality label?" An author conducted a questionnaire research focused on the quality label …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 1. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49496
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2016
- Supervisor: Dana Zadražilová
- Reader: Tomáš Sadílek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49496
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Regionální potravina v politice obchodních řetězců
Iveta Holoubková -
Regionální potravina z pohledu spotřebitele v Plzeňském kraji
Lucie BÁRTOVÁ -
Regionální potraviny a jejich vliv na regionální rozvoj
Denisa Vejrychová -
Regionální značky potravin v západních Čechách a jejich vliv na spotřebitele s ohledem na rozvoj sledovaného území
Dominika Grünerová -
Prodej regionálních potravin v prodejnách ve vybrané lokalitě
Helena DOLÍVKOVÁ -
Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu
Klára Surmová -
Vybrané privátní značky prodávané maloobchodními řetězci
Anna Volfová -
Privátní značky jako hrozba pro národní značky na českém trhu
Tereza Málková