Rozdíly ve využití volného času žáků druhého stupně základních škol a žáků středních škol – Miroslav Greguš
Miroslav Greguš
Bakalářská práce
Rozdíly ve využití volného času žáků druhého stupně základních škol a žáků středních škol
Differences in the use of leisure time of students in upper primary school and secondary school
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou využití volného času žáků druhého stupně základních škol a žáků středních škol a porovnává vzniklé rozdíly u obou skupin respondentů. Skládá se ze dvou částí, teoretické a empirické. Teoretická část definuje hlavní pojmy, které se týkají volného času a jeho pojetí v psychologii, dále pak výchovu mimo vyučování. Dále čtenáře seznamuje s obdobím dospívání, pubescencía …víceAbstract:
The Bachelor Thesis deals with an issue how basic and high school teenagers spend their leasure time and compares the discovered differences in their answers. It consists of two parts, theoretical and practical. The theoretical one defines the main terms concerning leasure time and its interpretation in psychology, also raising teenagers within afterschool activities. Then a reader will learn about …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB7847
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2015
- Vedoucí: Mgr. Věra Krejčová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Jindra Vondroušová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GREGUŠ, Miroslav. \textit{Rozdíly ve využití volného času žáků druhého stupně základních škol a žáků středních škol}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/n5x05q/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
Principy daltonského plánu v podmínkách výchovy mimo vyučování
Anežka HÁJKOVÁ -
Vliv vychovatele na dítě v rámci výchovy mimo vyučování
Kateřina NAGYOVÁ -
Výchova mimo vyučování jako prostor pro seberealizaci
Libuše GOLOMBKOVÁ -
KONCEPCE VÝCHOVY MIMO VYUČOVÁNÍ V SOCIALISTICKÉM ČESKOSLOVENSKU
Martina REITMAIEROVÁ -
Školní družina jako prostředí pro výchovu a vzdělávání v době mimo vyučování
Ivana DAŇKOVÁ -
Program kultivace postojů vůči médiím u studentů PVČ
Vojtěch Jíra -
Svoboda a autorita ve výchově ve volném čase
Monika Stískalová Šišková -
Práce a volný čas: aktivity volného času a jejich proměny
Kristýna Zadáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva