Marketingová doporučení pro prodejce masných výrobků a uzenin v České republice – Bc. Vít Hanák
Bc. Vít Hanák
Master's thesis
Marketingová doporučení pro prodejce masných výrobků a uzenin v České republice
Marketing recommendations for meat product and smoked meat product retailers in Czech Republic
Abstract:
Cílem diplomové práce bylo navrhnout marketingová doporučení pro prodejce na trhu masných výrobků a uzenin v České republice. Práce popisuje faktory, které ovlivňují spotřebitele při výběru prodejny pro nákup a další okolnosti, které s nákupem souvisí. Pro účely práce byl realizován kvantitativní marketingový výzkum (n = 3588). Data byla sbírána v letech 2012, 2013 a 2015 a následovně zpracována v …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to formulate recommendations for retailers on meat product and smoked meat product markets in the Czech Republic. The thesis describes factors that affect consumer´s outlet choice and other matters that are related to the purchase. For the purpose of the thesis quantitative marketing research (n = 3588) was carried out. The data were collected in 2012, 2013 and 2015 …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2016
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
- Reader: Jana Stávková, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HANÁK, Vít. \textit{Marketingová doporučení pro prodejce masných výrobků a~uzenin v~České republice}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/n5x0jh/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kristýna Šteffelová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights