Theses 

Le marketing international d'IKEA – Ema GAŠPAROVÁ

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii

Ema GAŠPAROVÁ

Bakalářská práce

Le marketing international d'IKEA

International marketing of IKEA

Abstract: The thesis focuses on the problems of theoretical perspective and practice of marketing. In the first part, it studies the process of creating a marketing strategy based on consumer needs. The second part contains the practice by the marketing study applied within the IKEA business. The third part consists of a questionnaire developed to test the hypotheses of the practice of selling furniture. The work offers a complex picture of the significance of a well-designed marketing.

Abstract: Le mémoire se concentre sur la problématique du marketing de point de vue théorique et pratique. Dans la premiere partie, il étudie le processus de la création d'une stratégie marketing basée sur les besoins des consommateurs. La deuxieme partie contient la mise en pratique par l'étude du marketing appliqué au sein de l'entreprise IKEA. La troisieme partie consiste d'un questionnaire élaboré pour vérifier les hypotheses de la pratique de vente de mobilier. Le travail propose une image complexe de la signification d'un marketing bien conçu.

Klíčová slova: le marketing, la stratégie marketing, le marketing mix, le marketing traditionnel, l'innovation, IKEA way

Jazyk práce: francouzština

  • Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2016
  • Zveřejnit od: 4. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Geoffroy Yrieix Bletton

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 4. 5. 2016 dostupné: světu
https://portal.upol.cz/wps/PA_StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=214009 Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
metadataTheses.xml metadataTheses.xml
thesis thesis
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakulta

Jak správně citovat práci

GAŠPAROVÁ, Ema. Le marketing international d'IKEA. Olomouc, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta

Relevantní odkazy 


Nahoru | Aktuální datum a čas: 21. 1. 2019 17:56, 4. (sudý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz