Bc. Lucie Prášková

Bakalářská práce

Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem

Marketing research of customer satisfaction of selected company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je pomocí marketingového výzkumu zjistit úroveň spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem a na základě výsledků výzkumu navrhnout vhodná opatření, která povedou ke zvýšení spokojenosti. V první kapitole bude uvedena rešerše teoretických poznatků, které se budou vztahovat k marketingu, marketingovému výzkumu a spokojenosti zákazníků. V druhé kapitole bude představen vybraný podnik …více
Abstract:
The aim of the bachelor's thesis is to use marketing research to determine the level of customer satisfaction with the chosen business and, based on the results of the research, to design appropriate measures that will lead to increased satisfaction. The first chapter will present a research of theoretical knowledge that will apply to marketing, marketing research and customer satisfaction. The second …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/nj0lu/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 8. 2024
  • Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Dana Toušová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné