Marketingový výzkum služeb čerpací stanice Shell – Bc. Eliška Holubová
Bc. Eliška Holubová
Bachelor's thesis
Marketingový výzkum služeb čerpací stanice Shell
Marketing research of services of filling-station Shell
Abstract:
Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se pojednává o definici marketingového výzkumu, o charakteristice a dělení služeb, o marketingovém prostředí, vysvětlen je zde i proces marketingového výzkumu a jeho techniky. V praktické části se zabýváme samotným marketingovým výzkumem v dané čerpací stanici. V závěru jsou uvedena doporučení na zkvalitnění služeb na …moreAbstract:
My bachelor work is divided into theoretical and practical part. Theoretical part contains the definition of marketing research, characteristics and dividing of services, description of marketing environment, process of marketing research and its techniques are explained here too. Practical part deals with marketing research in given filling station. The recommendations are shown in conclusion in filling …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2011
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Josef Novotný, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOLUBOVÁ, Eliška. \textit{Marketingový výzkum služeb čerpací stanice Shell}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2011. Available from: https://theses.cz/id/n66cdg/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Holubová, Eliška. Marketingový výzkum služeb čerpací stanice Shell. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Operation in Enterprises
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum spokojenosti klientů pojišťoven s pojistnými produkty
Markéta Nováková -
Marketingový výzkum
Petr Beneš -
Marketingový výzkum
Kateřina Bachurová -
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě
Vendula Holá -
Marketingový výzkum zaměřený na image prémiových značek
Nikola Šťastná -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil -
Marketingový výzkum a tvorba strategické kampaně vybrané podnikatelské jednotky SmetanaQ Café & Bistro
Tereza Kultová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků společnosti HORIZONT – NARE s.r.o.
Aneta Polášková