Bc. Eliška Holubová

Bachelor's thesis

Marketingový výzkum služeb čerpací stanice Shell

Marketing research of services of filling-station Shell
Abstract:
Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se pojednává o definici marketingového výzkumu, o charakteristice a dělení služeb, o marketingovém prostředí, vysvětlen je zde i proces marketingového výzkumu a jeho techniky. V praktické části se zabýváme samotným marketingovým výzkumem v dané čerpací stanici. V závěru jsou uvedena doporučení na zkvalitnění služeb na …more
Abstract:
My bachelor work is divided into theoretical and practical part. Theoretical part contains the definition of marketing research, characteristics and dividing of services, description of marketing environment, process of marketing research and its techniques are explained here too. Practical part deals with marketing research in given filling station. The recommendations are shown in conclusion in filling …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Josef Novotný, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Holubová, Eliška. Marketingový výzkum služeb čerpací stanice Shell. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

University of Pardubice

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Operation in Enterprises