Genderové rozdíly ve vnímání reklamy (vybrané problémy) – Lucie Satoriová
Lucie Satoriová
Diplomová práce
Genderové rozdíly ve vnímání reklamy (vybrané problémy)
Gender differences in perceiving advertising (selected issues)
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou genderových rozdílů ve vnímání reklamy, konkrétně reklamou se sexuálními motivy. Nejprve uvádím historický vývoj těchto reklam v USA a v České republice. Poté popisuji současné výzkumy, které se týkají účinnosti reklam se sexuálními motivy, měřením a zkušenostmi reklamních agentur. Vysvětlením neverbální komunikace na příkladech vykládám významy jednotlivých …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the gender differences that arise when perceiving advertising, specifically advertising with sexual content. First, I take a look at the history of this type of advertising in the USA and in the Czech Republic. I also describe current studies that focus on the effectiveness of advertising with sexual content, as well as the scale of those types of advertisements and the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69346
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2017
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69346
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Is the classic advertising era over?
Veronika Volodina -
Neuromarketing a reklama
Petra Svobodová -
Erotické a sexuální motivy v marketingové komunikaci
Dagmar Nosálová -
Využití motivů erotiky a sexu v propagaci na sociálních sítích
Quynh Anh VUONG