Bc. Magdalena Ragauerová

Master's thesis

Volba prezidenta 2013 /dopad volebních kampaní

Presidental election 2013/effect of election compaigns
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na použité marketingové nástroje v přímých prezidentských volbách v roce 2013. Jejím tématem jsou kandidáti 2. kola prezidentských voleb Miloš Zeman a Karel Schwarzenberg. Diplomová práce popisuje volební kampaně obou kandidátů. Po deskripci použitých marketingových nástrojů ve volebních kampaních, nástroje analyzuje, srovnává, a hodnotí jejich efektivitu včetně finančně …more
Abstract:
The thesis focuses on the marketing tools used in the direct presidential election in 2013. The theme of the candidates of the 2nd round of the presidential elections Milos Zeman and Karel Schwarzenberg. The thesis describes the electoral campaigns of both candidates. After the description of the marketing tools used in election campaigns , the tool analyzes, compares and evaluates their effectiveness …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2015
  • Supervisor: PhDr. Mgr. Jan Šmíd, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Jan Hrubeš, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication