Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací – Ondřej Nečas
Ondřej Nečas
Bachelor's thesis
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Market research of online invoicing applications
Abstract:
Předmětem této práce je provedení marketingového výzkumu pro společnost Solitea ČR a.s., která vyvíjí online fakturační aplikaci iDoklad. Formou dotazování jsou analyzovány potřeby uživatelů, které je vedly k výběru této aplikace a zjišťováno povědomí uživatelů o konkurenčních produktech. Na základě průzkumu jsou navrhnuty možné změny funkcionality aplikace. Teoretická část se věnuje problematice marketingového …moreAbstract:
The subject of this thesis is to conduct the marketing research for the company Solitea ČR a.s., which develops the online invoicing application iDoklad. In the form of interviews, the needs of users and users’ awareness of competing products are analysed. Based on the research, possible changes in the functionality of the application are proposed. Theoretical part deals with the marketing research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/w07wv/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Mgr. Michal Krčál, Ph.D.
- Reader: Ing. Jana Švecová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Business Informatics / Business Informatics
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Alexandra Kargapolova -
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Marketingový výzkum pro společnost JUST CS, a. s.
Marie Benešová -
Marketingový výzkum
Terézia Oravcová