Předčtenářská gramotnost dětí v mateřské škole – Ester JIROUTOVÁ
Ester JIROUTOVÁ
Bakalářská práce
Předčtenářská gramotnost dětí v mateřské škole
Pre-reader literacy of children in kindergarten
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na předčtenářskou gramotnost dětí v mateřské škole, zabývá se jejich vztahem k budoucímu čtení a ke knize. V teoretické části se práce věnuje vysvětlení pojmu čtenářská gramotnost, charakterizuje předškolní věk a také zdůrazňuje důležitost rozvoje předčtenářských dovedností v mateřské škole i v rodině. Praktická část popisuje pedagogický projekt Krtek a knížka, který je …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on children's pre-reading literacy at kindergarten. It deals with their relationship towards their future reading and towards books. The theoretical part is oriented on describing the concept of reading literacy. It characterises the preschool age and also emphasizes the importance of developing the pre-reading skills at kindergarten and in the family. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Eva Mrázová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JIROUTOVÁ, Ester. Předčtenářská gramotnost dětí v mateřské škole. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Sociální dovednosti dětí v posledním roce předškolního vzdělávání
Štěpánka FOLTINOVÁ -
Cesta do říše pohádek - vzdělávací projekt pro rozvoj komunikativních dovedností dětí v mateřské škole.
Eliška KOMÁRKOVÁ -
Projekt logopedické prevence nesprávného vývoje řeči (dyslalie) u dětí předškolního věku.
Kateřina DONDOVÁ -
Proces čtení v estetické teorii: konkretizace a akt čtení
Kateřina Kalousová -
Podpora čtení v situaci společného čtení žáků 1. stupně základní školy
Tereza Šopíková -
Porovnání úrovně hlasitého čtení a čtení s porozuměním u žáků 2. ročníku základní školy
Vlasta Moravcová -
Vývoj učebnic angličtiny řady Headway se zaměřením na rozvoj řečové dovednosti čtení na úrovni B1
Kateřina Havlíková -
Bibliotéka zábavného čtení a revue Denice Jakuba Malého mezi zábavou a poučením
Marek Želísko