Adéla Rašková

Bakalářská práce

Implementation of sustainable marketing methods within the context of the Czech market

Implementace udržitelných marketingových metod na českém trhu
Anotace:
Zhoršující se změna klimatu, nedostatek regulace nakládání s odpady, sociální problémy a znečištění oděvním odpadem představují vážné hrozby pro naši planetu, lidi a budoucnost. Tato krize postihuje každého a vyžaduje akci napříč všemi sektory a průmysly. Tato bakalářská práce se zabývá aspekty, které mohou marketéři integrovat do svých strategií, aby zajistili více udržitelný a zodpovědný provoz společnosti …více
Abstract:
Escalating climate change, lack of waste regulation, social issues and clothing waste pollution pose grave threats to our planet, people, and future. This crisis impacts everyone, demanding action across all sectors and industries. This bachelor thesis presents aspects in which marketers can integrate more sustainable and responsible actions into their strategies and evaluates the operational aspects …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2024
  • Vedoucí: Alžbeta Gburíková
  • Oponent: Barbora Rešovská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92713