Implementation of sustainable marketing methods within the context of the Czech market – Adéla Rašková
Adéla Rašková
Bakalářská práce
Implementation of sustainable marketing methods within the context of the Czech market
Implementace udržitelných marketingových metod na českém trhu
Anotace:
Zhoršující se změna klimatu, nedostatek regulace nakládání s odpady, sociální problémy a znečištění oděvním odpadem představují vážné hrozby pro naši planetu, lidi a budoucnost. Tato krize postihuje každého a vyžaduje akci napříč všemi sektory a průmysly. Tato bakalářská práce se zabývá aspekty, které mohou marketéři integrovat do svých strategií, aby zajistili více udržitelný a zodpovědný provoz společnosti …víceAbstract:
Escalating climate change, lack of waste regulation, social issues and clothing waste pollution pose grave threats to our planet, people, and future. This crisis impacts everyone, demanding action across all sectors and industries. This bachelor thesis presents aspects in which marketers can integrate more sustainable and responsible actions into their strategies and evaluates the operational aspects …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92713
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2024
- Vedoucí: Alžbeta Gburíková
- Oponent: Barbora Rešovská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92713
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Udržitelný marketing na základě principů ESG
Nikol Bártová -
Udržitelný marketing v propagaci kosmetických značek z pohledu spotřebitelů
Martina Machalová -
Význam teritoriálního marketingu pro udržitelný rozvoj destinace
Karolína Hlaváčková -
Greenwashing v módním průmyslu z pohledu generace Z
Wiktoria Kowalczyková -
Greenwashing či korporátní udržitelnost? Certifikace palmového oleje RSPO v Indonésii
Jakub Jirků -
Udržitelnost v designu vs. greenwashing v praxi současných výrobců a značek
Jana Mašková -
Greenwashing a zneužívání mezer v reportingu o udržitelnosti
Jan Viktor Kubánek