Adéla Rašková

Bachelor's thesis

Implementation of sustainable marketing methods within the context of the Czech market

Implementace udržitelných marketingových metod na českém trhu
Abstract:
Zhoršující se změna klimatu, nedostatek regulace nakládání s odpady, sociální problémy a znečištění oděvním odpadem představují vážné hrozby pro naši planetu, lidi a budoucnost. Tato krize postihuje každého a vyžaduje akci napříč všemi sektory a průmysly. Tato bakalářská práce se zabývá aspekty, které mohou marketéři integrovat do svých strategií, aby zajistili více udržitelný a zodpovědný provoz společnosti …more
Abstract:
Escalating climate change, lack of waste regulation, social issues and clothing waste pollution pose grave threats to our planet, people, and future. This crisis impacts everyone, demanding action across all sectors and industries. This bachelor thesis presents aspects in which marketers can integrate more sustainable and responsible actions into their strategies and evaluates the operational aspects …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 2024
  • Supervisor: Alžbeta Gburíková
  • Reader: Barbora Rešovská

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92713