Bc. Aleš Kocián

Bakalářská práce

CRM systémy v multi-level marketing

CRM systems in multi-level marketing
Anotace:
Autor se zaměří na obchodní společnosti působící v oblasti multi-level marketingu. Provede analýzu potřeb těchto firem v oblasti vztahů se zákazníky. Na základě analýzy potřeb a analýzy produktů existujících na trhu navrhne systém pro podporu těchto vztahů a část tohoto systému prakticky zrealizuje.
Abstract:
The author addresses commercial companies functioning in area of the multi-level marketing. The author realizes the need analysis of these companies in area of the relations with the costumers. On the basis of this need analysis and the analysis of products existing on the market, the author suggests the system for the support these relations and the part of this system implements practically.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2006
  • Vedoucí: RNDr. Pavel Hajn

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky