Patricie PROKŠOVÁ

Master's thesis

Edukační praxe hudební nauky na 1. stupni základních škol s rozšířenou výukou hudební výchovy. Na příkladu vybraných škol Moravskoslezského kraje.

Educational experience from music theory for the first school with extended music education. On the example of schools selected from Moravian-Silesian Region.
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá současnou podobou výuky hudební nauky v hudebních třídách nižšího stupně základních škol s rozšířenou výukou hudební výchovy, a to na příkladu vybraných škol Moravskoslezského kraje. První, teoretická část objasňuje ústřední pojem hudební nauka a zabývá se problematikou její správné výuky. Práce se dále podrobněji zaměřuje na pojetí výuky hudební nauky na nižším stupni základní …viac
Abstract:
This diploma thesis concerns the current form of teaching music theory within classes with extended music education at lower grades of primary schools at selected schools in the Moravian-Silesian Region. The first, theoretical part of the thesis explains the term music theory and examines the ways of teaching it appropriately. The thesis describes in details the method of teaching music theory at lower …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2016
Zverejniť od: 29. 3. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 5. 2016
  • Vedúci: PhDr. David Kozel, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PROKŠOVÁ, Patricie. Edukační praxe hudební nauky na 1. stupni základních škol s rozšířenou výukou hudební výchovy. Na příkladu vybraných škol Moravskoslezského kraje.. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.3.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 29. 3. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta