Podpora marketingové komunikace obcí prostřednictvím webových stránek v okrese Břeclav – Bc. Simona Janíková
Bc. Simona Janíková
Diplomová práce
Podpora marketingové komunikace obcí prostřednictvím webových stránek v okrese Břeclav
Support of Marketing Communication of Municipalities with Websites in the District of Břeclav
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zlepšením podpory marketingové komunikace vybraných obcí v okrese Břeclav. Práce je zaměřena na webové stránky jednotlivých měst a možnou formu jejich zlepšení v rámci komunikace s občany. Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout zlepšení webových stránek měst tak, aby byla co nejvíce praktická jak pro občany, tak i pro samosprávu obce. Teoretická část se zabývá základními …víceAbstract:
This Dissertation deals with improvement of support of Marketing Communication in selected towns in Břeclav district. The thesis focuses on the individual towns' websites and on a possible way of an improvement within the scope of their citizens' communication. The main goal of this dissertation is to propose an improvement of these websites in such way so they will be the most practical for the citizens …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JANÍKOVÁ, Simona. \textit{Podpora marketingové komunikace obcí prostřednictvím webových stránek v okrese Břeclav}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/n6ul0u/.
Jak správně citovat práci
Janíková, Simona. Podpora marketingové komunikace obcí prostřednictvím webových stránek v okrese Břeclav. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Management a marketing / Marketing management
Práce na příbuzné téma
-
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Anna Štefánková -
Nové formy marketingové komunikace
Martin Kadlec -
Moderní aplikace marketingové komunikace
Nicole Petružálková -
Marketingová komunikace společnosti Octagon CZ/SK
Martin Derner -
Moderní formy komunikace v praxi
Alžběta Pevná -
Moderní formy marketingové komunikace
Lidia Panova -
Formy marketingové komunikace jazkových škol v ČR se zacílením na širokou veřejnost.
Zuzana Dvořáková -
Moderní aplikace marketingové komunikace
Andrea Straková