Jakub Brokl

Bakalářská práce

Světlo ve 3D digitální animaci

1. theoretical part: Light in 3D digital animation 2. practical part: Sun - animated 3D CGI movie
Anotace:
Práce komplexně shrnuje techniky svícení ve 3D digitálním animovaném filmu. Ukazuje důležité světelné principy a uvádí do terminologie světelných pojmů. Popisuje typy virtuálních světel a práci s nimi, přičemž klade důraz na samotný průběh práce. Postupy přejímá od předních zahraničních studií. Praktická část se pak věnuje výrobě krátkého CGI animovaného filmu Slunce, kde autor mimo jiné prakticky …více
Abstract:
The text clearly summarizes lighting techniques of 3D digital animated movies. It contains important light principles and terminology. The work describes types of virtual lights and methods of working with them. There is also emphasis for workflow. The techniques are taken from important foreign studios. The practical part is dedicated to the production of a short CGI animated movie called Sun. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Lukáš Gregor, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Brokl, Jakub. Světlo ve 3D digitální animaci. Zlín, 2020. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Animovaná tvorba