Kvalita služeb v zábavních tematických parcích – Bc. Daniela Novotná
Bc. Daniela Novotná
Master's thesis
Kvalita služeb v zábavních tematických parcích
Service quality at amusement and theme parks
Abstract:
Novotná, D. Kvalita služeb v zábavních tematických parcích. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020.Diplomová práce zkoumá klíčové faktory kvality služeb, které jsou důležité pro návštěvníky zábavních tematických parků v České republice. Pro identifikaci těchto faktorů jsou využita primární a sekundární data. V práci je charakterizováno zkoumané prostředí a nabídka zábavních tematických …moreAbstract:
Novotná, D. Service quality at amusement and theme parks. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2020.This diploma thesis deals with the most important key service quality factors at amusement and theme parks in the Czech Republic from the point view of visitors. There are used secondary and primary data for the classification of these factors. Also the environment and offer of entertainment in theme …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Kateřina Ryglová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field / specializace:
Economics and Management / Business Economics and Management / Commercial Communications
Theses on a related topic
-
Hodnocení kvality a ceny služeb Českomoravské stavební spořitelny a.s., spokojenost a loajalita jejich klientů
Veronika KOLDOVÁ -
Spokojenost a loajalita návštěvníka turistické oblasti Pálava a Lednicko-valtický areál
Sára Kaufová -
Spokojenost a loajalita zákazníků
Miroslav Maláč -
Spokojenost a loajalita zákazníků
Zuzana Rabčanová -
Kvalita destinace a její vliv na spokojenost a loajalitu návštěvníků
Denisa MATĚJKOVÁ -
Spokojenost a loajalita zaměstnanců ve vybrané mezinárodní společnosti
Regina Foschi -
Spokojenost a loajalita zákazníků ve vybraném subjektu
Zuzana ZAPLETALÍKOVÁ -
Spokojenost a loajalita zákazníka ke značce Nescafé
Tomáš Hokr