Pavel PURSCH
Diplomová práce
Výuka idiomů
Teaching idioms
Abstract:
Diplomová práce se zabývá otázkou, zda učit idiomy na 2.stupni ZŠ. Dále zkoumá, jaké jsou efektivní vyučovací techniky a pokouší se zjistit, zda si žáci pamatují lépe idiomy nebo jednotlivá krátká slova. Práce také zkoumá produkci idiomů u 13-ti a 14-ti letých žáků.Abstract:
The diploma thesis deals with a question: whether to teach idioms in higher classes of primary schools. It also tries to answer what effective teaching techniques of idioms are and attempts to find out if pupils remember idioms better than short single words. The thesis also researches production of idioms of 13-14-year-old-pupils.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2008
Identifikátor:
http://dspace.ujep.cz/dspace/handle/123456789/2440
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 4. 2008
- Vedoucí: Mgr. Pavlíková Jana
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakultahttp://arl.ujep.cz/
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program:
Učitelství pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Přítomnost idiomů v učebnicích angličtiny pro druhý stupeň základních škol a dospělé začátečníky: analýza učebnic
Zuzana Kučerová -
Frazémy v učebnicích českého jazyka pro základní školu
Lenka MALLÁ -
Teaching Collocations and Idioms in Business English
Martina VÁCLAVÍKOVÁ -
Teaching Collocations and Idioms in Business English
Martina VÁCLAVÍKOVÁ -
Czech and English Dictionaries of Collocations
Lucie Koumalová -
Teaching Collocations and Idioms in Business English
Martina VÁCLAVÍKOVÁ -
Teaching Collocations and Idioms in Business English
Martina VÁCLAVÍKOVÁ -
Memory managemet in C++
Pavel Režný