Možnosti využití gamifikačních prvků v marketingu cestovního ruchu – Karel JANČÍK
Karel JANČÍK
Bachelor's thesis
Možnosti využití gamifikačních prvků v marketingu cestovního ruchu
Opportunities to use gamification in tourism marketing
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je společně s teoretickými základy, získanými studiem gamifikace, navrhnout novou turistickou mobilní aplikaci s herními prvky pro město Plzeň, zaměřenou na zprostředkování informací o turistických památkách a zajímavých místech s možností soupeření a výhry různých cen. V prvních třech kapitolách teoretické části práce jsou nejprve vymezeny jednotlivé oblasti cestovního …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis, together with the theoretical foundations obtained through the study of gamification, is to design a new tourist mobile application with game elements for the city of Pilsen. The above mentioned application provides information about tourist sights and interesting places having an option to compete and win various prizes. In the first three chapters of the theoretical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2018
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Petr Janeček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JANČÍK, Karel. Možnosti využití gamifikačních prvků v marketingu cestovního ruchu. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Retail Management
Práce na příbuzné téma
-
Gamifikace v cestovním ruchu
Anna Kondratenko -
Gamifikace a její využití v marketingu atraktivit cestovního ruchu
Natálie Braunová -
Geocaching a jeho přínos pro subjekty cestovního ruchu v Západočeském kraji
Annamaria TACCHINI -
Návrh marketingovej stratégie a mobilnej aplikácie na podporu cestovného ruchu v regióne Záhorie
Mária Kaderová -
Hodnocení přínosů a návrh projektu rozvoje industriálního cestovního ruchu na Ostravsku
Ludmila Ševečková -
Využití mobilních domů v cestovním ruchu
Adéla Urbancová -
Možnosti rozvoje podniku Catfé Kočičárna s.r.o. v kontextu aktuálních trendů v cestovním ruchu
Anna Bernátová -
Využití mobilních aplikací v marketingu cestovního ruchu
Eliška KREJZOVÁ