Karel JANČÍK

Bachelor's thesis

Možnosti využití gamifikačních prvků v marketingu cestovního ruchu

Opportunities to use gamification in tourism marketing
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je společně s teoretickými základy, získanými studiem gamifikace, navrhnout novou turistickou mobilní aplikaci s herními prvky pro město Plzeň, zaměřenou na zprostředkování informací o turistických památkách a zajímavých místech s možností soupeření a výhry různých cen. V prvních třech kapitolách teoretické části práce jsou nejprve vymezeny jednotlivé oblasti cestovního …viac
Abstract:
The aim of this bachelor thesis, together with the theoretical foundations obtained through the study of gamification, is to design a new tourist mobile application with game elements for the city of Pilsen. The above mentioned application provides information about tourist sights and interesting places having an option to compete and win various prizes. In the first three chapters of the theoretical …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2018
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Petr Janeček, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JANČÍK, Karel. Možnosti využití gamifikačních prvků v marketingu cestovního ruchu. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/