Martin Dolák

Diplomová práce

Komunikační mix a efektivita současné marketingové komunikace Taneční školy Hes

Marketing Communications and Efficiency of Marketing Communication of the Dance School Hes
Anotace:
Teoretická část diplomové práce je věnována komunikačnímu mixu a posouzení efektivity marketingové komunikace. Jsou zde popsány jednotlivé prvky marketingového mixu, charakteristiky marketingu služeb a nástroje použité k marketingovému výzkumu. V Praktické části se nachází situační analýza a dotazníkové šetření. Největší podíl je věnován rozboru současného stavu komunikace Taneční školy Hes a konkurenčních …více
Abstract:
The theoretical part of the thesis is dedicated to a review and an assessment of a communication mix and a marketing communication. There are described the particular components of the marketing mix, the attributes of the services marketing and the tools used for the marketing research. The practical part of the thesis is focused on analysis of a current state of the communication of TŠ Hes and its …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Jan Taraba

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/36108